Structogram pro obchod

STRUCTOGRAM® pro obchod Vám pomůže lépe porozumět sám sobě i druhým. S jeho pomocí lépe využijete svůj obchodní potenciál a zvýšíte úspěšnost při jednání s klienty.

Vzdělávací program se skládá ze tří částí, kde každá je zaměřena na pochopení fungování lidského chování a rozhodování z pohledu biostrukturální analýzy. Průběh programu je vždy individuálně přizpůsoben účastníkům, respektuje jejich osobnostní potenciál a poskytuje každému přesně to, co potřebuje.

Kdo jsem já

První část je zaměřena na poznání osobnostního potenciálu účastníků s důrazem na pochopení vlastního jednání. Účastníci se dozví odpovědi na otázky:

Jaké jsou mé silné stránky, slabiny a limity?

Jak vypadá moje biostrukturální analýza?

Jak dovednosti uplatnit při obchodním jednání?

Kdo je můj zákazník

Druhá část se věnuje efektivnímu poznání zákazníka, ujasnění si jeho nákupních potřeb a přizpůsobení vzájemné komunikace, Klíčové otázky: 

Jak rychle rozpoznat osobnost zákazníka?

Jaké argumenty zvolit pro různé zákazníky?

Jak získat souhlas zákazníka a zvýšit tak svůj prodej?

Jak motivovat ke koupi

Třetí část naučí účastníky programu cíleně pracovat se svojí obchodní nabídkou "různě" pro různé zákazníky. Hlavní oblasti tréninku:

Jaký můj produkt působí na zákazníka? 

Jak navázat kontakt se zákazníkem?

Jak reagovat na kupní signály či námitky?

Jak jednat se zákazníky v různých fázích prodeje?


Chcete se dozvědět více o možnostech realizace školení Structogram® na míru vašim potřebám?

Vyplňte prosím níže formulář a obratem Vás budeme kontaktovat: